blue sky

Welcome To Green Energy Lovers Weblog By Amin Ghanavati

blue sky

Welcome To Green Energy Lovers Weblog By Amin Ghanavati

blue sky

تبلیغات

Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

در حال حاضر شرکت های بزرگ کره ای مانند صنایع سنگین هیوندایی ( Hyundai Heavy Industries)، صنایع سنگین سامسونگ ( Samsung Heavy Industries)، صنایع سنگین ژوسان ( Joosan Heavy Industries) و شرکت هیو سونگ (Hyosung) علاقه زیادی در تولید توربین های بادی این پروژه از خود نشان داده اند.

به گزارش MKE حدود 500 توربین بادی عظیم در غرب استان Jeolla در درون دریا احداث خواهد شد که همه این توربین ها قرار است 2500 مگا وات برق را در سال تولید کند که این مقدار الکتریسیته برای یک ماه شهر بوسان که جمعیت آن 4 میلیون نفر می باشد  کافی است.
مدیر کل MKE می گوید: در واقع این طرح از سه فاز تشکیل شده است تا پایان 2013، تعداد 20 توربین 5 مگاواتی اضافه خواهد شد، تا سال 2016 180 توربین و سال 2019، 300 توربین بادی دیگر این پروژه عظیم را تکمیل خواهند کرد.

MKE کاملا امیدوار است که کره با این پروژه نام خود را در لیست کشور هایی که به سمت استفاده از سوخت های پاک و سبز میروند ثبت نام کرده باشد، MKE همچنین تلاش میکند تا کره در زمینه تولید انرژی های پاک در زمینه نیرو گاه های بادی در این رقابت جهانی بین سه کشور بزرگ دارنده نیروگاه های دریایی بادی قرارا گیرد.

کانگ مدیر MKE فکر میکند که این مزرعه عظیم بادی کشور ها را وادار میکند تا از جای خود بلند شوند و با تلاش های خود خواسته های در حال رشد بازار انرژی های جایگزین را محقق کند.






نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی