blue sky

Welcome To Green Energy Lovers Weblog By Amin Ghanavati

blue sky

Welcome To Green Energy Lovers Weblog By Amin Ghanavati

blue sky

تبلیغات

Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

Tesla Model S هیولای هیبریدی

دوشنبه, ۲ دی ۱۳۹۲، ۰۶:۳۰ ب.ظ

در Tesla Model S که از بدنه ای آلومینیومی ساخته شده است، یک موتور الکتریکی 16,000 دوربردقیقه با گشتاور 600 نیوتن -متر به کار رفته است. این موتور توسط تعداد بسیار زیادی از پکیج های باتری متشکل از 7,000 سلول لیتیم ـ یون که در کف خودرو جاسازی شده اند، به چرخش درمی آید و نکته قابل توجه همین باتری ها هستند که وزنی در حدود 455 کیلوگرم دارند. باتری ها در هر شکل و اندازه ای می توانند باشند. شارژ باتری های این خودرو از طریق شارژرهای 110 ولت یا 220 ولت خانگی به راحتی امکان پذیر است.

شاسی، سیستم تعلیق، و سیستم انتقال قدرت این خودرو بسیار پیشرفته است و طراحی منحصربه فردی دارد. اگرچه سیستم تعلیق بادی به کار رفته در این خودرو ارزان نیست، اما از قابلیت های بی همتایی برخوردار است. با وجود سیستم تعلیق بادی می توان ارتفاع خودرو از زمین را حین رانندگی در چهار حالت مختلف تنظیم کرد که به افزایش کارایی خودرو بسیار کمک می کند.

خودروی Tesla Model S در واقع آمده است تا طراحی آیرودینامیک، باتری، و سیستم خنک کننده موتور خود را به رخ جهانیان بکشد. آن چه بیش از هرچیزی در این خودرو رخ می نماید، وجود تعداد قابل ملاحظه ای از قطعات و سیستم هایی است ساخت شرکت مرسدس بنز است. Tesla Model S اولین خودروی الکتریکی است که از نقطه نظر اندازه باتری، مقدار خروجی باتری، و زمان شارژ باتری به زیرمجموعه های متعددی تقسیم بندی شده است و به بازار عرضه می شود. این کار با هدف پشتیبانی محدوده وسیعی از خریداران صورت گرفته است که تمایل دارند حداقل 49,900 دلار تا حداکثر 97,900 دلار بسته به نوع مدل انتخابی، برای این خودرو هزینه کنند. از آن جا  که شتاب این خودرو سریع تر از بیش تر سوپر ماشین ها نظیر پورشه پانامرا توربو می باشد و قیمت آن نیز از اغلب آن ها به مراتب کم تر است، حال شما  که اخلاق مدار و طرفدار محیط زیست هستید، سمت خرید این خودرو نمی روید؟



www.1car.ir




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی