blue sky

Welcome To Green Energy Lovers Weblog By Amin Ghanavati

blue sky

Welcome To Green Energy Lovers Weblog By Amin Ghanavati

blue sky

تبلیغات

Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۳ ثبت شده است

اگر چه بطری‌های آب معدنی و نوشابه در خیلی از کشور ها زباله به حساب می‌آیند و اکثرا به دنبال راهی هستیم تا از شر آن‌ها راحت شویم، ولی طی یک حرکت خلاقانه عده ای تصمیم گرفته‌اند با استفاده از این بطری‌ها نوعی منبع نور تولید نمایند.
با وجود پیشرفت تکنولوژی، مشکل تامین روشنایی برای مناطق تحت توسعه کشور آفریقا جنوبی هنوز بسیار جدیست. همین امر موجب ایجاد جرقه این ایده خلاقانه در ذهن "مایکل ساتنر" شد تا با ساخت یک ماژول روشنایی LED که انرژی لازم برای روشن بودن در شب را طی روز از خورشید دریافت کرده و ذخیره می‌نماید، این مشکل را مرتفع سازد. این ماژول بر روی درب هر گونه بطری با قطر دهانه 22 میلی متر که اندازه استاندارد درب بطریست، قابل نصب است.

امین قنواتی
۲۹ فروردين ۹۳ ، ۱۳:۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲ نظر
ساعت زمین یک رویداد جهانی سازماندهی شده توسط صندوق جهانی طبیعت است و در آخرین شنبه ماه مارس هر سال بر‌گزار می شود. خانواده ها و کسب و کار با خاموش کردن چراغ ها و سایر دستگاه های الکتریکی غیر ضروری خود به مدت یک ساعت آن را یادآوری می کنند و آرمان نخست این اقدام این است که آگاهی درباره تغییرات آب و هوایی و نیاز به مصرف محتاطانه انرژی در جهان ابقا شود.
امین قنواتی
۱۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر