blue sky

Welcome To Green Energy Lovers Weblog By Amin Ghanavati

blue sky

Welcome To Green Energy Lovers Weblog By Amin Ghanavati

blue sky

تبلیغات

Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

پارک قایق بادبانی اولین قدم به سوی حرکت از یک جنگل شیشه ای و بتنی به یک شهر دوستدار محیط زیست و همچنین تلاش برای برگرداندن جذابیت های دنیای قدیم از پیوند هارمونیک انسان ها و طبیعت است.

طراحی پارک
تیم The Lib.A مسئولیت طراحی پارک قایق بادبانی سایگون جنوبی را به عهده گرفته است. در واقع این پارک طراحی شده است تا فرهنگ غنی گذشته ویتنام و میراث با شکوه گذشتگان در معماری و پیوند انسانها با طبیعت را به گردشگران نمایش دهد. ساخت یک مرکز سبز در میان شیشه و بتن در ساحل رودخانه زیبای شهر سایگون می خواهد روند در حال تغییر ویتنام به سمت زندگی سبزتر، مدرن تر و پاک تر را نشان دهد.

آمیختگی شهرنشینی و سبز بودن
بوجود آمدن مراکز سبز و ایجاد این ناحیه ها در شهر ها و قرار دادن شهرها در مسیر "صفر کربن منتشر شده" در بسیاری از شهرهای اروپایی جزو صفات کاملا آشنا می باشد، بیشتر و بیشتر مردم در مسیر استفاده از انرژی های پاک و سبز قرار گرفته اند مانند استفاده از دوچرخه یا حتی پیاده روی به جای رانندگی برای کاهش و صرفه جویی در مصرف سوخت های فسیلی.
در حال حاضر هو چی مین نیز به صف این شهرهای سبز حساس پیوسته است با طرح پارک قایق بادبانی سایگون جنوبی.

ضلع شمالی پارک
مناظق شمالی پارک به طور ویژه برای مقاصد مسکونی و همچنین دیگر اجزای زندگی شهری اختصاص داده شده است. امکاناتی جهت اوقات فراغت، سرگرمی و مراکز خرید چند وجهی، مراکز فرهنگی، تالار کنفرانس و سالن های تئاتر. همه این امکانات در بخش شمالی پارک در میان گلخانه هایی سرسبز احداث گردیده است.

ضلع جنوبی پارک
ضلع جنوبی با رودخانه ای که در جلوی آن قرار گرفته دارای امکانات زیادی از قبیل وسایل تفریحات آبی و تجاری در کنار اسکله همراه با مناطق مسکونی می باشد. به لطف حجم عظیم آب رودخانه هیچ کمبودی از سرسبزی در تمام منظقه وجود ندارد.
جاذبه بیشتر زمانی خواهد بود که مجموعه سرگرمی های قایق بادبانی به این مطقه اضافه شود.









نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی