blue sky

Welcome To Green Energy Lovers Weblog By Amin Ghanavati

blue sky

Welcome To Green Energy Lovers Weblog By Amin Ghanavati

blue sky

تبلیغات

Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

این بنای جدید که Green Hills 1st Building نام دارد، قرار است در طرف جنوب، غرب و سقف بالای آن از ۶۵۰ کیلووات پنل‌های فوتووُلتائیک استفاده شود.

علاوه بر این موضوع، ساختمان جدید دارای مشخصات دیگری برای محافظت از محیط زیست نیز هست که آن‌را تبدیل به یکی از سبزترین ساختمان‌های دنیا از این نظر می‌کند. طبق اعلام این دانشگاه، طول و ارتفاع دیوارهای مورد نظربه ترتیب ۱۰۰ متر در ۳۰ متر خواهند بود. این دیوارها نه تنها به‌عنوان تولیدکننده برق از انرژی خورشید عمل می‌کنند، بلکه به‌عنوان عایق حرارتی نیز اثر خواهند کرد.

گفته می‌شود که این دیوارها قادرند تا کل انرژی برق مورد نیاز ساختمان را تامین کنند. همچنین بر اساس این گزارش، استفاده از این تکنولوژی‌ها تا ۶۰ درصد از انتشار گازهای گلخانه‌ای جلوگیری می‌نماید.




http://weblogina.com/news/japan-university-to-install-photovoltaic-panels-on-building/


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی