blue sky

Welcome To Green Energy Lovers Weblog By Amin Ghanavati

blue sky

Welcome To Green Energy Lovers Weblog By Amin Ghanavati

blue sky

تبلیغات

Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

به گفته مدیران ارشد ال جی، کمترین میزان تاثیر بر محیط زیست و طبیعت به اندازه پیشرفت در فناوری های مختلف از اهمیت ویژه ای برخوردار است و جدیدترین تلویزیون OLED ال جی نیز نمونه ای از تعهدات این کمپانی در این زمینه است. برای بدست آوردن نشان برگ سبز (Green Leaf Mark) از موسسه Intertek، هم نوع عملکرد محصول و هم استاندارد های به کار گرفته شده در زمان تولید در نظر گرفته میشود و در نهایت مهر تایید Intertek، یکی از معتبرترین سازمان های ارزیابی و صدور گواهینامه، تضمینی بر کیفیت و عملکرد محصول به شمار می آید.

همچنین این سری از تلویزیون ها موفق به دریافت نشان EU Eco از کمیسیون ارزیابی اروپا شده است که بیانگر عدم تاثیر منفی یک محصول بر محیط زیست است. در ضمن OLED های ال جی توانسته اند در لیست EPEAT نیز قرار گیرند. این لیست دربرگیزنده محصولاتی است که با رعایت نکات زیست محیطی، موارد دیگری همچون بازدهی، قابلیت بازیافت، بسته بندی، طول عمر محصول و کمترین میزان استفاده از مواد مضر را نیز در آنها لحاظ شده است.

بد نیست بدانید این تلویزیون زیبا، سبک وزن و باریک اندام در راه حضور در بازار ایران است و کشور ایران جزو اولین بازارهایی است که این تلویزیون جالب توجه به آن راه پیدا خواهد کرد. مصرف انرژی این تلویزیون در مقایسه با تلویزیون های LCD معمول تا 67 درصد پایین تر است.


http://www.sakhtafzarmag.com/news/digital-news-hardware

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی